Labels

Pages

Wednesday, June 8, 2011

Berat Mata Memandang Berat Lagi Bahu Yang Memikul



ISKANDARIAH , 8 JUN - Kepimpinan Hewi PMRAM telah meluangkan masa untuk menziarahi mahasiswi Perubatan Saudari Aisyah Noraini bt Md. Nor yang dimasukkan ke hospital pada Jumaat yang lalu. Beliau disahkan menghidapi penyakit
pulmonary tuberculosis (TB) oleh doktor yang merawatnya.

Semasa lawatan ziarah dari kepimpinan HEWI PMRAM yang diwakili oleh Noor Akmaizan binti Yusof, Suhana binti Idris, Nurul Nadhirah binti Aw. Mohd. Nor, Nurul Arifah binti Hilmi yang ditemani oleh Saudari Norliza binti Mat Salleh Pengerusi DPMI, melihat keadaan Saudari Aisyah Noraini masih berada dalam keadaan lemah. Beliau demam dan masih lagi batuk berdarah, doktor yang merawatnya pada pagi tadi memberitahu tempoh rawatan akan dilanjutkan dan kemungkinan hampir sebulan.

Diakhir kunjungan tersebut, Kepimpinan HEWI PMRAM telah memberi suntikan kata-kata semangat kepada saudari Aisyah Noraini moga beliau cepat sembuh dan dapat kembali ke kuliah seperti biasa. Pihak HEWI PMRAM telah menghulurkan sedikit sumbangan untuk meringankan beban yang dihadapi oleh beliau. Kami mengharapkan agar beliau tabah dan cekal menghadapi uijian Allah SWT ini, dan menasihati sahabat-sahabat sekalian untuk menjaga kesihatan masing-masing.

No comments:

Post a Comment