Labels

Pages

Thursday, October 6, 2011

Himpunan Aktivis : Tunggak Kekuatan Momentum Warisan PMRAM




KAHERAH, 5 Okt - Pusat Sumber Tenaga PMRAM ( PESAT ) akan menganjurkan sebuah program yang dinamakan Himpunan Aktivis PMRAM tidak lama lagi.
PESAT yang berada dibawah Timbalan Presiden PMRAM merangkap Ketua Lajnah Perancang dan Panitia bertindak sepenuhnya sebagai unit yang mengumpulkan tenaga aktivis yang mampu memberi sumbangan tenaga dan fikiran untuk menggerakkan PMRAM .
PESAT juga telah merencanakan beberapa siri program bagi pendedahan untuk ahli PESAT mengetahui softskill dan etika kerja dalam beroragnisasi seiring dengan keperluan semasa.

Himpunan Aktivis PMRAM 2011 kali ini dengan berteraskan beberapa objektif
berikut :

- Menghimpunkan kekuatan penggerak PMRAM bagi membentuk Aktivis PMRAM di dalam menggerakkan jentera pelaksana progran dan agenda PMRAM.
- Menjelaskan kembali misi dan objektif setiap unit dibawah PMRAM
- Membincangkan serta menyusun gerak kerja bersama di antara setiap unit dan menyelesaikan permasalahan yang berlaku didalam unit .

" Dengan penganjuran program ini diharapkan dapat mencetuskan momentum yang terbaik sekaligus menjadi pendokong dalam meneruskan survivor PMRAM hingga kini berusia 81 tahun bertapak diperlembahan Nil ini " ujar saudara Abdul Aziz bin Ali ketika ditemuinya pagi tadi.


(sumber : PMRAM)

No comments:

Post a Comment