Labels

Pages

Monday, October 4, 2010

ARMA DAN DANA SYAQAH:PMRAM OPTIMIS


KAHERAH, 2 Oktober - Pameran bergerak Unit Panitia ARMA bersama-sama dengan Unit Dana Syaqah yang berlangsung pada hari ini berjalan dengan lancar. Pameran yang diadakan di hadapan rumah BKAN Pulau Pinang tadi bermula seawal 9.30 pagi dengan sesi lawatan untuk pihak akhwat.

Pameran tadi diserikan juga dengan kehadiran daripada mahasiswi baru daripada beberapa BKAN terutama BKAN Pulau Pinang.

Sesi lawatan untuk akhwat berakhir pada jam 1 petang, kemudian pada jam 1.30 petang pula adalah sesi lawatan bagi ikhwah.

Pengunjung pameran bergerak diberikan pamplet penerangan berkaitan bersama-sama buku penerangan kronologi khas mengenai ARMA yang menceritakan sejarah penubuhan Unit Panitia seawal 1932 sehingga rentetan kronologi peristiwa dan tindakan yang telah dilakukan oleh pihak PMRAM dalam mendapatkan kembali hak beroperasi di anjung ARMA.

Pameran bergerak yang mengganbungkan antara Unit Panitia ARMA dan Unit Dana Syaqah ini merupakan siri yang pertama dalam menyebarkan penerangan dan informasi yang berkaitan serta bagi menghidupkan kembali sensitiviti ahli dalam cakna isu ARMA dan Dana Syaqah.

"Pada tahun ini, pihak PMRAM melalui Unit Panitia ARMA khususnya begitu optimis dalam berusaha menaikkan sensitiviti ahli terhadap ARMA. Dan pameran bergerak ini adalah langkah permulaannya" ujar Timbalan Presiden yang ditemui di tapak pameran bergerak petang tadi.

SUMBER WWW.PMRAM.ORG

No comments:

Post a Comment