Labels

Pages

Sunday, May 8, 2011

UBM PMRAM Berjaya Merealisasikan MAWAR'11

7 Mei, Kaherah- Perancangan awal yang telah dirangka oleh Unit Bait Muslim dibawah Lajnah Dakwah dan Pembangunan Insan PMRAM 2011 untuk mengadakan Majlis Sambutan Walimatul Urus MAWAR '11 pada bulan Mac yang lepas, oleh kerana evakuasi maka perancangan tersebut tergendala seketika.

Walaubagaimanapun perancangan tersebut diteruskan pada hari ini dengan penyertaan 5 pasangan yang mengambil bahagian serta aqiqah putera sulong kepada Saudara Mohd Mokhri bin Ibrahim yang berlangsung di Dewan Tok Kenali, Rumah Kelantan Baru, Hayyu Sabi'e.


Pasangan yang mengambil bahagian ialah Saudara Muhammad Zuhaili bin Saiman berserta isteri, Saudara Shahrizan bin Mohd Hazime berserta isteri, Saudara Muhammad Sayuti bin Zawahib berserta isteri, Saudara Ahmad Zamzami bin Che Daud berserta isteri dan Saudara Mohd Al-Hidayat bin Khalid berserta isteri.

"Hampir 1000 orang yang hadir untuk memeriahkan MAWAR'11 kita pada kali ini" ujar Saudara Mohd Adlan bin Mokhtaruddin selaku penyelaras MAWAR '11 ketika ditemui .

sumber:pmram.org

No comments:

Post a Comment